20. dubna 2013

Zvýrazňovače

Zářivých barev jsou teď plné obchody, takže jsem si říkala, že by to nebylo špatné téma na další příspěvek.

Doufám, že tím třeba inspiruji někoho, kdo se výrazným barvám zatím vyhýbal. Nikoho ale nechci nutit, někomu prostě nesluší nebo se mu nelíbí a nosit je, protože je to in, je podle mě hloupé. (Nebudu to rozebírat, protože to s dnešním příspěvkem nesouvisí, ale je to dobrý nápad na příští článek.)



Doplňky jsou perfektní pro někoho, komu se sice barvy líbí, ale prostě na ně nemá odvahu.

Základ tvoří obyčejná černá sukně a ještě obyčejnější bílé tričko, ale přidáme pásek, kabelku, boty, náušnice, případně nalakujeme nehty a voilá máme neobyčejný model.

A klidně by stačily třeba jenom boty, nebo kabelka a hned by to celý outfit rozzářilo.

Taky se vám tak líbí kabelky tohoto typu, nebo jsem jediná? Ale náušnice jsou bezchybné, na tom se doufám shodneme, ne?




Opakem je tato koláž. Výrazné oblečení a neutrální doplňky (dobře psaníčko není až tak neutrální, ale hrozně se mi líbilo a navíc se k tomu úžasně hodí.).

Mám ráda kontrastní kombinace a zvýrazňovače jsou k tomu naprosto ideální. Růžová s žlutou patří k těm nejlepším, vlastně mám pocit, že se tu už asi taky objevila.












Jo, a vím, říká se jim neonové, ale pro mě jsou to prostě zvýrazňovače. Tečka.

A co vy, nosíte je?

3 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Káťa už má nový design a mně se moc líbí! :D Stejně tak jako článek. Opravdu nejsem škodolibá, ale už se těším na to, až přijde chvíle, kdy se mi tvůj článek líbit nebude. (Jo, vím, že toho se nedožiju.) :D Co se týká zvýrazňovačů. :D Já asi nemám moc těhle věciček. Asi spíše žádnou, jak tak přemýšlím, no nic, musím si nějakou sehnat. :)

Unknown řekl(a)...

Jop, souhlas :) Takhle relativně decentně, jen v doplňcích, jsou ty centropeny super :) Ve velkých plochách, jakože v oblečení, je asi moc nosit neumím a moc se mi to nelíbí (většinou - čest výjimkám), ale v akcentech je to bezvadný ;-)
Verunka

Katie řekl(a)...

To víš, byla jsem nemocná, tak jsem se nudila.:-)
Já zase vyloženě zářivých taky tolik nemám, ale barevných celkem dost. Já na ty neutrální barvy moc nejsem.:-)