1. května 2013

Dubnové tlachání

Krásný první máj!
Včera jsem lehce nestíhala, takže shrnutí dubna vás čeká dneska.

Minulost
Začneme klasicky počtem příspěvků. Lepším se, tentokrát jedenáct, i když je pravda, že první bylo tlachání za březen. (Opět jsem nestíhala, jak překvapivé.)

Doporučila jsem vám Úžasnou zeměplochu, dále se tu objevily tři recenze: druhý a třetí díl série Hex HallAlchymista a nakonec poslední díl Temných vizí.

Jako vždy se tu objevil nějaký Polyvore. Nejprve jste mohli vidět třetí díl mého miniseriálu o zvířecích outfitech, ve kterém bych ráda pokračovala, ale nějak mi docházejí zajímavé zvířata. Nemáte nějaký tip? V druhém článku jsem se zaměřila na zvýrazňovače. Jen tak mimochodem, zjistila jsem, že šest z osmi článků z Polyvore tady na blogu začíná na "Z", ale nedělám to schválně, asi nějaká vyšší síla, nebo co.

Dále jsem trochu přiblížila moje psaní a postěžovala jsem si na příkazy týkající se oblečení, což je zatím článek s největším počtem komentářů. Moc vám za ně děkuji.:-) Potěšily.

Poslední dva články se týkaly tvoření, ať už to byly tylové náušnice nebo kakaovník s kyselým mlékem.

Postupně dovádím vzhled blogu k dokonalosti, v dubnu se mi podařilo nastavit nahoře lištu, ze které se dostanete na seznamy příspěvků, což by mělo snad přispět k lepší orientaci, především pokud si chcete přečíst články jen na jedno téma.

Dále jsem vytvořila svůj vlastní obrázek nahoře u adresy.(Myslím, že se tomu říká favicon) Jediný problém je, že se nezobrazuje ve všech prohlížečích, zajímalo by mě proč.

Budoucnost
...plynule navazuji na předešlý odstavec. Se vzhledem stále nejsem spokojená, takže čekejte, že se tu možná objeví větší nebo menší změna. Vím, že tohle postupné měnění, není úplně ideální, ale co se dá dělat. Nápady nepřicházejí najednou.

Mám ještě jeden nápad, který bych hrozně ráda zrealizovala. Ráda si prohlížím módní blogy z fotkami outfitů a protože Kočičí košík by měl být taky trochu módní blog, říkala jsem si, že by nebylo špatné, kdyby se tu sem tam nějaká fotka objevila. Navíc v takových článcích bych se tak hrozně nevykecávala, zabraly by mi méně času a tudíž by se četnost příspěvků měla teoreticky zvýšit. Teoreticky.

Říkáte si, že to zní až moc idylicky? Máte pravdu. Je tu takový menší problém. Nemám fotografa a fotkám v zrcadle zrovna moc nefandím. Jediný, kdo mě napadá je moje ségra, zde je ale otázka, zda by byla ochotná mě fotit. Ale ve dnech, kdy spolu výjimečně mluvíme, by to možná šlo. Nicméně dobrá zpráva je, že mám k dispozici celkem dobrý foťák a mou drahou sestřičku focení celkem baví. (Dobře, většinou fotí jen naše kočky a foťák je taťkovo, ale i tak to není špatný začátek.)


2 komentářů:

Maruška řekl(a)...

Tlachání je konečně tady! Tobě taky krásný první máj, drahá spolužačko!
Štveš mě tvou návštěvností, abych ti pravdu řekla. Já musím komentovat a komentovat, aby mi vůbec někdo něco okomentoval. A tu padesátku ti jen tak neodpustím. :D
A dostala jsem menší nápad. Co kdybych se nabídla jakožto profesionální fotografka já? Samozřejmě, že bych za to chtěla od tebe protislužbu, kterou ti prozradím ve škole, ale zkus o tom přemýšlet, prosím! O:-)

Katie řekl(a)...

Já taky komentuju.:-) A navíc ty máš, myslím, zase víc pravidelných.
Počkej, to není vůbec špatný nápad... Tak to dořešíme ve škole.:-)