30. června 2013

Červnové tlachání

Zdravím vás moji milí čtenáři! Když budete číst tento článek, já už si budu užívat slunné pláže v Turecku, takže si na blog pravděpodobně ani nevzpomenu, nicméně se tady mějte hezky.:-)



Minulost
Než vám prozradím počet článků, ráda bych vás upozornila, že se mi podařilo napsat červnové tlachání v červnu. Na mě opravdu obdivuhodný výkon. Celkem jsem se ale překvapivě docela činila a včetně dvou tlachání se tu objevilo celkem jedenáct článků. Sama se musím pochválit, opravdu jsem čekala, že to v červnu bude horší.

A teď k článkům. Po dlouhé době jsem obnovila rubriku doporučení a to knížkou Kdo má smysl pro nesmysl.  Dvakrát jsem recenzovala, konkrétně Kruh a první díl série Bohové Olympu. Pokračoval jsem v knižní školce a druhý díl o mých oblíbených spisovatelích jsem opět rozdělila na první a druhou část.

Klasicky jsem si musela nakombinovat nějaké oblečení v Polyvore a vytvořila jsem tedy už šestý díl zvířecích outfitů. Opravdu se divím, že mě stále napadají vhodná zvířata, ale kdyby jste nikdo čistě náhodou měl nějaký nápad, pište do komentářů, budu vám vděčná. (A výslovně v článku zmíním, že jste to vymysleli vy, vážně nechcete? Jedinečná příležitost.)

Dále jsem si složila vějíře do ucha a ujistila vás, že tvrzení ranní ptáče dál doskáče pro mě opravdu neplatí. Nakonec jsem si trochu tagla aneb nežiju jen knížkami.

Články nebyly ale jediným, co se na blogu změnilo. Trochu jsem opět měnila vzhled, ale tentokrát vážně jen trochu. Vlastně si myslím, že jediná změna je to, že jsem místo seznamu štítků přidala takové to vyhledávací okénko. Podstatnější ale je, že jsem si založila ask, takže se tady určitě ptejte. Nemusíte jen na věci týkající se blogu, ale na všechno, co vás napadne. (Nejsem ale děd Vševěd ani jasnovidka, takže jestli máte pod domem zakopaný poklad vám opravdu nepovím.)


Budoucnost
Jak jsem již psala, momentálně se válím na pláži, ale abych vás neochudila o mé báječné myšlenky, nějaké články jsem vám přednastavila. Nejdřív jsem myslela, že vám prozradím, o co půjde, ale nakonec jsem se rozhodla nechat vám nějaké překvapení. (A vzhledem k tomu, že píšu tento článek dopředu, ještě nevím, kolik jich stihnu napsat.)

Někdy v průběhu následujících týdnů se můžete těšit na nějaké recenzní výtisky, vyžádala jsem si druhý a třetí díl Hunger games a Mráz. Také mám ale nálož knížek z knihovny, pravděpodobně udělám recenzi alespoň na nějakou.

V minulém tlachání jsem psala o rubrice blogosféra, momentálně pracuji na srovnání blog.cz a blogspotu, dokonce jsem si kvůli tomu založila blog na blog.cz. Tímto článkem tedy pravděpodobně začnu, ale netuším kdy. Alespoň se ale máte na co těšit.:-)






0 komentářů: