31. července 2013

Červencové tlachání

Zdravím!
Půlka prázdnin je za námi, na čemž sice není nic veselého, ale také znamená to, že tu máme další tlachání (což je určitě mnohem veselejší). Dále si prosím všimněte, jaké je datum. Ano, vidíte je 31.7, takže se mi povedlo napsat tlachání na konci měsíce. Podruhé v řadě. Pání, jde na mě nějaká zodpovědnost.

Minulost
Červenec byl rekordní, co se týče článků. Včetně dnešního tlachání se jich tu objevilo celkem třináct, tedy chybí pouze dva do mého ideálního počtu. No, když uvážím, že jsem byla týden pryč... Jsem celkem spokojená.

Vzhledem k tomu, že jsem poslední měsíc opravdu hodně četla (a ne hodně pro všechny ostatní, ale hodně i na mě, nepočítala jsem všechno, co jsem měla na čtečce, ale dvacet knížek to možná bylo), soustředila jsem se proto tentokrát hlavně na recenze. Hunger games - Vražedná pomsta a Síla vzdoru, Oheň a Mráz. Abych jenom nekritizovala, doporučila jsem vám Tweety s city.

Knížky ovšem neznamenají jen recenze a doporučení, ale i knižní školka. Když se ale koukám na příspěvky za červenec, zjišťuji, že jsem napsala pouze jeden díl a to 8 nejhezčích obálek. Asi bych se měla snažit, jinak školku nedopíšu. Možná bych to mohla stihnout aspoň do konce roku.

Trochu jsem tvořila a, ač to možná zní divně, tenhle měsíc pouze z papíru. Pokud mojí papírovou vášni neznáte, tady se můžete podívat, co jsem všechno vykouzlila. Hvězdičkové náušnice a první díl mého mini seriálu i pletení z papíru. Ukázala jsem vám, jak připravit materiál.

Dvakrát se tu objevil také Polyvore. Nejprve jako obvykle zvířecí outfity, už sedmý díl. Abych se ale neinspirovala je zvířaty, druhý článek nesl název ovocné outfity a mohli jste si v něm trochu zasoutěžit.

Poslední dva články byly dlouho slibovaný příspěvek do rubriky blogosféra - srovnání blog.cz a blogger.com a TAG: 15 divných věcí o mně.



Budoucnost


Za prvé vás chci upozornit, že od 4.-18.8. budu na táboře, ale samozřejmě nemůžu nechat blog dva týdny bez článků, takže vám tu pár příspěvků přednastavím. Určitě tu nebude taková frekvence jako v poslední době, pravděpodobně se tu ale každé tři dny objeví nový článek.

Neprozradím vám, co přesně jsem si pro vás připravila, ale můžete se těšit téměř na všechno-bude tu nějaká recenze, knižní školka, Polyvore, další blogosférový příspěvek plus jeden článek, který bude trochu o něčem jiném, než všechny články doposud napsané. Tak, doufám, že jsem vás dostatečně nalákala k tomu, aby jste bedlivě kontrolovali, kdy se tu objeví.:-)

Další rozhodnutí toho, kdo četl tento můj článek, asi trochu překvapí, nicméně jsem si řekla, že si založím blogový facebook. Ano, opravdu nemáte halucinace, napsala jsem to. Možná se ptáte proč? V neděli jsem totiž na blogu zaznamenala asi tak pětkrát větší návštěvnost než obvykle a důvod byl takový, že nakladatelství Cooboo odkázalo na facebooku na můj článek.

Což je ale důležitější, lidé, kteří ke mně takhle přišli, na blogu i chvíli zůstali. Takže jsem usoudila, že blogu by se hodilo větší zviditelnění, a doufám, že facebooková stránka tomu pomůže. (A taky se mi nechce příště říkat ségře, aby se mi přihlásila na svůj facebook, ať se můžu podívat, odkud ti lidé chodí.) A můžu vám prozradit, že to bude pravděpodobně už zítra. A do komentářů můžete napsat vysvětlení, proč si ho zakládám, když stejně jedu na dva týdny pryč. Vážně by mě to zajímalo...

A jinak
Našla jsem u Syki skvělý nápad-udělat ze srpna měsíc blogových komentářů. Více informací v jejím článků tady. Ale ve zkratce, komentujte, komentujte a komentujte! Zkuste alespoň pět komentářů za den!

Doufám, že se vám projekt zamlouvá a budete spolu se mnou rozdávat komentáře na všechny strany. Já sice v srpnu budu dva týdny bez internetu, ale až se vrátím, pokusím se vše vynahradit. Nicméně by nebylo špatné, kdyby taková frekvence vydržela napořád, co říkáte?

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Tyjo, já jsem na vodě, a ty tady máš tolik nových věcí! :) Já jenom zírám, si šikulka. To já to nějak flákám, jak tak koukám.. Měla bych se nad sebou nejspíše zamyslet. :D :)
Stihnu to všechno přečíst, slibuji.

Katie řekl(a)...

Ale taky poslední dny nedělám nic jiného, než že píšu na blog.:-) Takže buď v klidu.:-)