1. prosince 2013

Listopadové tlachání

Přeji krásnou první adventní neděli!

Chtěla jsem se podívat, kolik jsem vlastně za listopad napsala článků, a s hrůzou jsem zjistila, že jenom šest. A to do toho počítám i tlachání za říjen. Já jsem teda věděla, že jsem jich moc nenapsala, ale tohle mi přijde vážně málo.

Minulost
Nejdůležitějším článkem byla samozřejmě narozeninová soutěž.  Původně se mělo soutěžit do do konce listopadu, ale protože se zapojili jen tři! lidé(kteří napsali, co bych měla zlepšit), rozhodla jsem se, že vám termín prodloužím do pátka (6. 12.). Dobře, přiznám se, že mě to překvapilo. Že někdo nekomentuje a jen si článek přečte, bych pochopila. Ale že nikdo nechce dostat knížku prakticky zadarmo a navíc před Vánocemi? Nechcete vyplňovat formulář? Zase tolik jsem tam toho nedala. Takže, jestli jste se ještě nezapojili, zapojte se, i když jste třeba nenapsali ještě žádný komentář. A správné datum nebude podmínka pro účast, důležité je jen napsat, co zlepšit. Jo, a mám vymyšlené super losování.:-)

Teď k nějakým těm recenzím. První byl Květinostesk od známé blogerky z Růžové Pandy a u druhého recenzního článku na Možná, že odcházíme jsem zkusila trochu jiný styl psaní recenzí. Teď koukám, že spolu s Prázdným místem, o kterém jsem psala v říjnu jsou to tři desítky v řadě. Na to, že jich mám celkem asi jenom šest, to je docela dobrá náhoda.

Poslední dva články (jestli vám to nevychází, tak nepočítám říjnové tlachání) byly každé z úplně jiného soudku. Nejprve jsem vám ukázala, v čem mě nejčastěji potkáte v zimě a nakonec jsem po dlouhé době napsala jeden můj oblíbený recept.




Budoucnost
Konečně jsem vymyslela systém štítků a stránek, který by měl být vzhledem k obsahu blogu, snad nejvíce efektivní a užitečný. Nicméně to nebude změna na půl hodiny, takže ještě nevím zcela přesně, kdy se jí na blogu dočkáte. Doufám, že brzy.

Chcete vědět nějaké články? Prozradím vám, že mám rozepsanou recenzi na S hlavou v pejru a pak plnou hlavou/bloček/složku s koncepty dalších nápadů.

Dneska to bylo nezvykle krátké, ale řekla jsem vám vše, co jsem chtěla, takže tlachání je tentokrát u konce.

PS: Ještě mě napadlo s tou soutěží, jestli náhodou třeba neblblo odesílání odpovědí. Pokud jste tedy vyplňovali někdo kromě Marušky, Bastery a Derpette, tak se mi buď nějak ozvete nebo pošlete formulář znova.

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Já už se hrozně těším na ty štítky:) jak jsi to vymyslela:)
Soutěže se účastním, jinak... Já jsem tento měsíc shrnutí vypustila. Nevím, tak nějak se mi nechce přiznávat, že jsem taky lempl. :D

Katie řekl(a)...

To já se taky těším, ale ještě by to někdo mohl udělat za mě. Že bych mu řekla, jak to bude vypadat, a druhý den bych se jenom mohla obdivovat, jak jsem to krásně vymyslela.:-D
Haha, to není vůbec špatný nápad.:-)