14. dubna 2014

Proč má Katie tak ráda kočky?

Mňau!
Ano, hádáte správně, Emily je zpět! Katie nám odjela na týden do Anglie, takže využívám příležitosti a něco vám na ni prásknu, jak jsem slíbila. Odpověď na otázku v nadpise je totiž úplně jednoduchá. Protože se jim chováním hrozně podobá. Nevěříte? Uvedu vám pár příkladů.

Navenek vypadá mnohem neškodněji 
Když se na ni podíváte, tak si řeknete, sukně, spoustu barev, květované oblečení, tak ta bude číst jenom nějaké slaďárny. Opak je pravdou, čím více zabíjení a krve v knížce je, tím víc se jí to bude líbit. A to ani nemluvím o tom, jak si vždycky užívá ty rozložené mrtvoly ve Sběratelích kostí.

Přesně jako kočka, ta taky vypadá navenek pěkně a roztomile, ale umí vás pěkně seknout. (Což si Katie vynahradí hádáním, radím vám, nepokoušejte se ji přesvědčit o vaší pravdě, ona je tak paličatá, že na to stejně nikdy nepřistoupí a v horším případě vám vnutí svůj názor.)

Ráda chodí v noci venku
Hádejte, kdo si vždycky užíval všemožné stezky odvahy? Ano, Katie veškeré strašení bohatě vynahradilo to, že se mohla v noci projít venku. Dokonce před pár lety poznala kamarádku, která s ní tuto vášeň sdílí. (Takže mají naplánováno, že si spolu jednou půjdou v noci zajezdit na in-linech.)

Miluje výšky
high slackline
Rozhledny, vyhlídky, věže. Čím vyšší, tím lepší. Kdykoliv někam přijede, tak hned hledá, odkud by si to místo mohla prohlédnout z výšky.

Nebo před Katie postavte nějaký vhodný strom a pokud zrovna nebude mít na sobě sukni, za chvíli bude na něm.

Její sen ale je projít se po high slacklině. Zatím trénuju doma na zahradě půl metru nad zemí.

Nemá ráda psy
Schválně jsem to dala až nakonec, aby mi půlka lidí neutekla.:-D Jinak k tomu snad není potřeba žádný komentář. Prostě se k ní se psem moc nepřibližujte, ona neumí utíkat tak rychle jako kočky.



5 komentářů:

LennaS řekl(a)...

Článek je skvělý! :)

Abych se přiznala, já už jsem se svou kamarádkou v noci na in-linech jezdila. :D Byla to fakt zábava a navíc, my máme cyklostezku hned u řeky a skoro žádné lampy okolo, takže jsme do toho ještě nic neviděly. :D Takže to opravdu stálo za to. :D

Jinak si dobrá, že trénuješ už na zahradě. Já bych nedala ani ten metr a půl nad zemí. :D No jo, jsem srab. :D

Maria Friedlová řekl(a)...

Ty máš ráda výšky? Cože? Tak to s tebou na žádný výlet nepůjdu! Určitě bys mě pak vytáhla někam hodně daleko. :D
Koukám, že my jsme samý opak. Já mám ráda psy, kočky moc nemusím, bojím se výšek a tmy. A teď mi řekni, jak my si můžeme rozumět. :D Asi jenom přes ty knížky, co? ;)

Katie řekl(a)...

Páni, závidím.:-) Já nevím, jestli nám to s tou kamarádkou vůbec vyjde, protože bydlíme každá na jiném konci republiky.:-D

Katie řekl(a)...

Jestli se bojíš výšek, tak to radši nechoď.:-D

Katie řekl(a)...

To jsem ráda, že nejsem sama.:-)