14. července 2014

3. úkol - zadání

Jste zvědaví, co jsem si na vás připravila tentokrát? Jak jsem říkala už minule, jednoduché úkoly skončily, ale kdo se nebojí, ať čte dál.



I když se říká nesuď knihu podle obalu, není v knižní blogosféře mnoho lidí, kteří by se po hezkých obálkách nekoukali.  Někdy nám ale kvůli ošklivé obálce mohou uniknout i skvělé knihy. Asi už tušíte, co bude dalším úkolem.

Třetí úkol spočívá v tom přečíst knihu s ošklivou obálkou. A velké plus pro toho, kdo si navíc odváží vybrat knihu, která nejenže nevypadá zrovna krásně, ale navíc o ní ještě neslyšel.

Doporučení tentokrát asi nebudou, protože mě momentálně asi nic nenapadá a navíc ošklivá obálka je poměrně subjektivní pojem. Ale přeju vám hodně štěstí při výběru.:-)

3 komentářů:

Amaterasu řekl(a)...

Tak tohle je snadný, ošklivých obálek mám doma hromady :D

Jana CM řekl(a)...

Vtipný úkol. :-)

Maria Friedlová řekl(a)...

Když si někdo knížky vybírá jenom podle obálky, což jsem třeba já, tak je docela těžký vybrat jednu ošklivou.:D