4. července 2014

Červnové tlachání

Stýskalo se vám po videu? Další tlachání je tady! Emily to sice nebude, budete se muset spokojit se mnou, ale lepší Katie v hrsti, než Emily na střeše, ne?





Pro ty, kdo se ještě nepřihlásili do Nového čtení, tady je úvodní článek.

Pozvi knihomola na výlet

Letní projekt u Rachel Roo.

Jak jsem říkala ve videu, nabízím Šumavu, hlavně Vimperk a okolí. Pokud nečekáte nějaké historické podrobnosti, ráda se s vámi projdu po Vimperku osobně nebo vám můžu napsat nějaké tipy na zajímavosti (snad se něco najde) a výlety do přírody.

Když jsem natáčela video, tak jsem si to vůbec neuvědomila, ale Vimperk by mohl být pro knihomoly docela zajímavý, jde o druhé nejstarší české město, kde se tiskly knihy. (První byla, tuším, Plzeň.) Na zámku je knihtisku dokonce věnována expozice, takže pokud máte zájem vidět třeba miniaturní korány, přijeďte do Vimperka. (Teď doufám, že jsem vás nenalákala na něco, co už vůbec není pravda, už je to přece jenom pár let, co jsem byla v muzeu naposledy...)

1 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Tak přidávám odkaz na ten sraz: https://www.facebook.com/events/647857728632635/?ref_notif_type=like&source=1

A já si všimla, že mi jaksi pořád neodovídáš. :D Tak si myslím, že už je Káťa jinej level, že nám smrtelníkům nemusí odpovídat. :D ;)
Na Emily se těším, opravdu, stejně tak na ten sraz, který musí vyjít:) se aspoň seznámíme:))