10. července 2014

V hlavní roli... klobouk

Knížek tu bylo v poslední době hromadu, takže pro zpestření jeden článek série "v hlavní roli". Outfitů s klobouky tu sice najdete hromadu, ale patří k létu tak neodmyslitelně, že jsem si je prostě nemohla odpustit.




hat2


Džínové kraťasy s krajkovými detaily mě zaujaly tak, že jsem vytvořením jedněch pověřila babičku (tvoříme sehranou dvojku, já vymýšlím, babička šije). A pro vysoký pas u kraťasů, sukní a kalhot mám slabost už dlouho. I když jako správná fashion blogerka bych spíš měla říkat high waisted, co? 


hat
Zarazila vás u prvního obrázku absence sukně nebo šatů? Tady je máte spolu s nezbytným letním pozadím. Dokonce ani palmy tu nechybí.

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

První outfit je pro mě jako dělaný! :)

Unknown řekl(a)...

Proč se mi zdá že ty outfity jsou dělaný pro tebe a pro Katie? V prvním outfitu bych si Katie asi nepředstavil, ale tebe Maruško asi ano. Mno a u toho druhého to je zase naopak. :-D