3. srpna 2014

5. úkol - článek

Je neděle a vy už určitě netrpělivě čekáte, z jakého neobvyklého zdroje jsem si tento týden vybrala knížku. Psala jsem, že oceňuji historky z lovení, takže nemůžu samozřejmě zůstat pozadu. Minulé příspěvky byly celkem krátké, protože jsem nebyla doma a trochu jsem nestíhala, ale tentokrát vám to zkusím vynahradit.

Zmiňovala jsem se o tom určitě párkrát na twitteru, možná i na blogu. Lásku ke knihám máme v rodině. Mamka nám vypráví historky, jak jako malá podplácela strejdu, aby umyl nádobí, a ona si mohla číst. Taťka taky nečte zrovna málo. Jen ségra je trochu výjimka, ale já věřím, že do toho doroste. 

V dnešním článku ale hraje roli babička, která je rovněž vášnivá čtenářka. 

..................Následuje malá reklama na čtečku................

Babička ale bohužel nemůže číst klasické knihy, protože pro ni jsou to moc malá písmenka. Já s rodiči si umíme představit, jak to musí být hrozné, takže jsme ji před časem půjčili na vyzkoušení naši čtečku, na které si může text samozřejmě zvětšit. Momentálně má babička, která počítač obchází s obloukem, čtečku svoji a nemůže si ji vynachválit. 

To jen tak na okraj, až bude příště zděšeně vykřikovat: "Neee, čtečku ne!";-)

........................Konec reklamy............................

Babička má ale kromě čtečky také knihovnu, která sice není nijak obrovská, ale úplně malá taky ne. Někdy si u ní čtu, čas od času si i něco půjčím (a vrátím, jak je vidět na fotce). Mimo jiné tam má taky několik knížek edice Nejlepší světové čtení od Reader´s Digest, kdy každá obsahuje čtyři knížky. 

Tu nahoře mám už asi rok...
A minulou neděli objevila mamka v jedné z knížek Ďáblovu slzu od Jefferyho Deaver. A protože mamka se mojí láskou k Deaverovi už taky nakazila, s radostí jsme si ji půjčily. 

Líbila se mi? Na to lze odpovědět jedním slovem. Deaver!!!

Linkovač aneb co jste četli vy


1 komentářů:

Amaterasu řekl(a)...

Ďáblovu slzu jsem kdysi četla. Ale bylo to tak moc kdysi, že si samozřejmě už vůbec nepamatuju, jestli se mi to líbilo :) Jinak je fajn, že babča čte... moji starouši mají krásnou knihovnu se spoustou super knížek, často i krásná starý vydání, ale vůbec nečtou...