17. srpna 2014

7. úkol - článek

Článek k sedmému úkolu je konečně tady! Sice trochu později, ale je tady. Pokud vás zajímá, jakou oceněnou knihu jsem si vybrala, čtěte dál.

Už když jsem psala zadání, byla jsem rozhodnuta, že si přečtu něco z Magnesia Litera. Zaprvé proto, že ji mám zapsanou jako jednu z těch prestižnějších cen. A zadruhé mám pár knížek docela dlouho vyhlédnutých.

Bohužel jsem ale trochu podcenila hledání a v sobotu jsem zjistila, že vlastně ještě pořád nic nemám. Nakonec jsem se rozhodla pro knihu, která v roce 2010 získala sice je Cenu čtenářů, ale už dávno se na ni chystám.

Jde o knihu Vyhnání Gerty Schnirch. Od Kateřiny Tučkové jsem četla Žítkovské bohyně, které se mi hrozně líbily a na Gertu jsem tedy zvědavá. Jsem teprve na začátku (nestíhám, vždyť jsem vám to říkala), ale zatím to vypadá zajímavě.



Linkovač aneb co jste četli vy


1 komentářů:

Jana CM řekl(a)...

Gerta se mi moc nelíbila, Žítkovské bohyně naopak moc a moc...