11. srpna 2014

7. úkol - zadání

Předposlední úkol je tady! Dneska jsem si pro vás připravila něco jednoduchého, ale připravujte se
na poslední úkol, ten bude všechno, jen ne jednoduchý.:-)

Jak se většinou rozhodujete, že si přečtete něco nového? Podle recenzí na blozích? Hodnocení na goodreads? Tentokrát za sebe necháme vybrat profesionály. Vaším úkolem bude přečíst knihu, která získala nějaké ocenění.

Literárních cen jsou mraky, hledejte, tady a tady jsou nějaké odkazy.

2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

A zrovna knížky, které mají tu velikou nálepku přes celou přední stranu, moc nemusím, ale mám je, to je pravda. :) jsem hrozně zvědavá na poslední úkol! :)

LennaS řekl(a)...

Tak to se mi skvěle hodí, protože jsem se právě chystala na Prázdné místo a náhodou jsem si všimla, že kniha získala Goodreads Choice Awards 2012! :)
Jinak na poslední úkol jsem také zvědavá. :)