27. srpna 2014

Soutěž - Nové čtení

Nové čtení skončila a vy jistě netrpělivě čekáte na slíbenou soutěž. O co se tedy bude soutěžit?



Určitě čekáte něco netradičního. Ano máte pravdu. Cenou je český historický román Dva proti Říši. A aby toho nebylo málo, dostanete ho ve formě audioknihy. Audioknihu do soutěže věnovalo nakladatelství OneHotBook a šanci na ni má každý, kdo splnil všechny úkoly. Takže rychle sepište články a doplňte odkazy. Jestli jste nějaký odkaz už nestihli dodat, můžete mi ho napsat do komentáře (pod tenhle článek, ať to nemusím hledat).



To ale není všechno. Další cenou jsou tyhle náušnice a vyhraje je autor nejlepšího článku. A protože jsem je vyráběla já, tak se sama rozhodnu, kdo má nejlepší článek.:-)


PS: Sice jsem do úvodního článku psala vyhlášení 31. 8., ale obávám se, že to asi nestihnu, takže čekejte článek/video v pondělí nebo v úterý.
PPS: Jestli máte zájem o návod na náušnice, napište mi do komentářů. Chci si udělat ještě jedny pro sebe, takže klidně nafotím.

2 komentářů:

LennaS řekl(a)...

Audiokniha mě na první pohled moc nezaujala, ale po přečtení anotace nevypadá špatně. :) Jinak jsem všechny články publikovala každou neděli a k tobě dávala odkaz, když jsem tvůj článek na daný úkol viděla. :)

Maria Friedlová řekl(a)...

http://maybe-better-choice.blogspot.cz/2014/08/nove-cteni-u-katie-7-8.html 7+8

Promiň, ale nstíhala jsem. Byla jsem na soustředění a blah a blah. :) náušnice jsou krásný, opravdu:)) návod bych určitě ocenila. ;)