1. dubna 2015

DMD: Na vlastní nebezpečí

Od posledního článku jsem měla sice spoustu nápadů, ale žádný jsem nezrealizovala. Náhodou jsem ale narazila na challenge Duben měsíc drabble a řekla jsem si, že je to skvělá příležitost začít konečně více psát na blog. (Hurá!) Nechce se mi vysvětlovat, o co jde (třeba někdy příště), ale všechno potřebné najdete na oficiálních stránkách. A teď už můj trochu pohádkový příspěvek na první téma "Na vlastní nebezpečí".

**********
Obě ležely na zemi, pořád otřesené z toho, co viděly.
„Samá růžová. Fuj.“
„Poníci. Blééé. “
„Růžoví.“„
„S mašličkama.“
„S růžovýma mašličkama.“

Dveře se otevřely a vstoupila jejich matka: „Kde jste byly?!“
„Nikde,“ vyhrkly obě dvě.“
„Nelžete mi, vždyť jste obě dvě učesané! A dokonce…,“ přistoupila blíž, „vy jste si snad zakryly bradavice?! Make-upem?!“
„My jsme se chtěly jen podívat,“ špitla starší z obou sester.
„Jen tak jedním očkem, víš?“ přidala se druhá.
„Jak jsme mohly vědět, že je to hračkářství?“
Matka se rozesmála: „Dobře vám tak. Já vás varovala, že vstup do lidských obchodů je jen na vlastní nebezpečí.
**********



2 komentářů:

Maria Friedlová řekl(a)...

Lidské obchody? A to tam nenašly malé čarodějky (Nebo co to je zač) žádné svoje malé napodobeniny? :D :) - kdyby byl čas Halloweenu, možná by byly víc nadšenější :D :)

Katie řekl(a)...

Asi je pro samou růžovou neviděly.:-)