26. dubna 2015

DMD: Naděje umírá ráno

Já vím, flákám to a ani se nemám na co vymluvit. Snad se vám ale bude další příspěvek do výzvy líbit.
Malá poznámka na začátek. Dnešní drabble je inspirované trochu mými spolužáky a hodně mojí drahou sestřičkou před její hodinou v hudebce. Já s tím nemám naprosto nic společného, na to jsem moc velký flegmatik.


**********

Já to vůbec neumím. Vůbec! Co budu dělat? To bude hrozný průšvih! Jestli se v noci něco nestane, tak fakt nevím.

Mohla bych onemocnět.
Spadnout z postele a zlomit si obě nohy.
Ve škole by mohla prasknout voda.
A co kdyby mi nezazvonil budík? Kdybych zaspala, tak bych tu písemku určitě zítra psát nemusela.
Nebo by mohl napadnout hrozně moc sněhu, abych se do školy nedostala.  Může padat v dubnu sníh?
Musím doufat, naděje přece umírá poslední. V noci se přece toho může tolik stát.
Jaká je asi pravděpodobnost, že do rána nastane apokalypsa?
Mohli by mě unést mimozemšťané.

CRRRR.


**********

0 komentářů: